Dove po raz kolejny zachęca Polki do poszukiwania własnego piękna, ruszając z nową kampanią – Moje piękno, moja historia! Celem akcji jest uwolnienie kobiet od presji bycia idealnymi, bo przecież każda kobieta jest piękna!
To już kolejny rok, kiedy Dove podejmuje tematykę dotyczącą kremowania oraz promowania wyidealizowanego wizerunku kobiecego piękna. Od ponad 60 lat Dove głośno przeciwstawia się nierzeczywistemu wizerunkowi kobiet, jaki na co dzień widzimy w mediach społecznościowych, w prasie czy w telewizji, gdzie ukazywane jest piękno idealne, bez skazy. Czy naprawdę rozmiar lub wzrost, powinny definiować poczucie własnej wartości?
Zdefiniuj własne piękno!
Marka Dove inicjuje kampanie, które zwracają uwagę międzynarodowej społeczności na sposób, w jaki kobiety oceniają same siebie oraz jak definiują własne piękno w odniesieniu do kanonów urody, promowanych w kulturze i mediach. O wcześniej przeprowadzonych kampaniach możecie przeczytać tutaj: Jesteśmy piękne z Dove i Jesteśmy piękne! Nowa kampania społeczna.
Kiedy w 2004 roku ruszyła pierwsza kampania na rzecz prawdziwego piękna, dyskusjom nie było końca. Dove, było pierwszą marką, która zamiast modelek pokazała prawdziwe kobiety, zachwycające zarówno pełnymi kształtami, jak i drobną figurą. Każda z nich była zupełnie inna, jedne niskie, drugie wysokie – prawdziwe.
Zaczęły pojawiać się kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem poruszały istotne dla kobiet kwestie, które są związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na wiek czy typ urody. Rozprawiały się też z kanonem piękna ukazywanym w mediach, który jest nieosiągalny dla większości kobiet.
Moje piękno, moja historia!
Od 4 lat marka Dove podejmuje temat kobiecego piękna Polek realizując lokalne odsłony kampanii i poruszając problemy, które je dotykają. To ważne, ponieważ aż 8 na 10 Polek chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie 2 na 10 z nich uważa się za piękne*. Reszta? Co smutne, ale prawdziwe – nie docenia siebie i swojej urody, nie potrafi dostrzec swojego prawdziwego piękna.
W spocie promującym kampanię Moje piękno, moja historia występują kobiety z różnych rejonów Polski, w różnym wieku i o różnych typach urody oraz osobowości. Każda z nich przedstawia historię swojego prawdziwego piękna. Piękna, które same zdefiniowały, dzięki czemu stało się ono źródłem ich pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Historia każdej z nich to inspiracja dla innych kobiet. Wystarczy uwierzyć w siebie, to jest pierwszy krok na drodze do odnalezienia prawdziwego piękna i cieszenia się życiem. Czas na Ciebie!
Dołącz do akcji i zainspiruj innych!
Dove Moje piękno, moja historia to kampania stworzona przez kobiety dla kobiet. Przyłącz się do akcji i podziel się z innymi swoją historią na blogu i instagramie #DoveMojePięknoMojaHistoria. Pokażmy wspólnie, że prawdziwe piękno jest siłą każdej kobiety – wystarczy tylko je odkryć.